loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های طلبگی - جلد نهم: همسرداری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41204 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پرداختن به موضوع همسرداری اهمیت فراوانی دارد. از هر زاویه ای به این موضوع نگاه می کنیم، اهمیت فوق العاده آن را به روشنی می یابیم؛ آرامش فردی، رشد و تعالی خود و همسرمان، پیشرفت دنیوی، رضایت از زندگی، تربیت فرزندان، سالم سازی و رشد و تعالی جامعه موضوعاتی هستند که در این بحث قابل بررسی است.

گروه سنت های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش های جوان مجموعه ای با نام مهارت های طلبگی در بیست جلد با عناوین مختلف به چاپ رسانده که نهمین جلد از این مجموعه عنوان «همسرداری» را به خود اختصاص داده است. این اثر به تازگی به قلم آقای سید جعفر علوی، منتشر و راهی بازار شده است.

عناوین این مجموعه یازده جلدی در یک طبقه بندی به فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می شود. «همسرداری»دفتری از فصل خانوادگی این مجموعه است.

نویسنده در این اثر، روابط زن و شوهر را مجموعه ای از تعاملات آنها دانسته که خوشبختی و سعادت یا تیره روزی و شقاوت را برای آنان در دنیا و آخرت رقم می زند. از این رو بهترین راه برای نیل به یک خانواده متعالی اسلامی را آشنایی با شیوه زندگی و نحوه تعامل با همسر می داند.

این کتاب شامل سه فصل به شرح زیر است.

فصل اول: حقوق و وظایف متقابل همسران

فصل دوم: مهارت های مهم زندگی

فصل سوم: زوجین و شئون طلبگی

علوی در بخشی از مقدمه کتاب خود چنین می نویسد:
تأثیر روابط صحیح ما با همسرماندر رسیدن به تمام اهداف مربوط به سعادت در زندگی، کاملاً آشکار است. به عبارت دیگر اصل و چگونگی روابط ما با همسرمان، خوشبختی و سعادت یا تیره روزی و شقاوت را برای ما در دنیا و آخرت رقم می زند. گفت و گو درباره چنین موضوعی برای ما که مبلغی دینی هستیم و در جامعه اسلامی الگو بشمار می رویم، اهمیت مضاعفی می یابد، زیرا ما می توانیم از این راه، افزون بر اینکه نمونه ای از یک خانواده متعالی اسلامی را به دیگران معرفی کنیم، دیگر فعالیت های طلبگی خویش را نیز ارتقاء بخشیم؛ زیرا بی شک شیوه زندگی و تعامل با همسرمان، تأثیر عمیقی در فعالیت های تبلیغی و حوزوی ما دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما