loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلاه سه بعدی مغز

ناشر مهرسا

مترجم حامد اختیاری | تارا رضاپور

تعداد صفحات : 46

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آیا تاکنون آرزو کرده اید که ای کاش مغزتان مانند کلاهی روی سرتان بود و شما می توانستید به راحتی آن را لمس کنید؟ حتی گاهی آن را روی سرتان جا به جا کرده یا بتوانید فعالیت آن را تنظیم کنید. برای مثال زمانی که سر امتحان هستید، با زدن ضربات کوچک به منطقه ی مغزی مرتبط با محاسبات ، سرعت نوشتن پاسخ مسئله های ریاضی را بیشتر کنید. بی شک پاسختان مثبت است. اما به حقیقت پیوستن چنین رویایی در حال حاضر امکان پذیر نیست.
برای آنکه یک قدم به این آرزو نزدیک شوید؛ ماکتی آماده کرده ایم که با ساختن آن، کلاهی شبیه مغز واقعی درست کنید و آن را روی سرتان بگذارید. کلاهی که در آن بخش های مختلف مغز را مشخص کرده ایم و شما می توانید ضمن آشنایی با شکل و ساختار مغز، بخش ها و عملکردهای مختلف آن را نیز یاد بگیرید.
زمانی که کلاه را ساختید و رنگ آمیزی کردید، آن را روی سرتان بگذارید، مقابل آینه ای بایستید و بخش های مختلف آن را لمس کنید. با این کار می توانید مغزتان را بهتر بشناسید و احساسش کنید.

شامل 12 ماکت برای ساخت :
• 2 مغز سه بعدی رنگی پر شده
• 10 مغز برای رنگ آمیزی و آموزش
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما