loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی سالم: ضروریات شش گانه حفظ سلامتی در طب سنتی - اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41266 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«زندگی سالم: ضروریات شش گانه حفظ سلامتی در طب سنتی- اسلامی» جدیدترین کتاب نشر سدید می باشد که در زمینۀ طب سنتی- اسلامی منتشر شده است. با توجه به اهمیت مطالعۀ این کتاب و ضرورت تغییر سبک زندگی فعلی، نسخۀ الکترونیک و چاپی آن به صورت همزمان در دسترس قرار گرفته است.

این کتاب با عنوان فرعی «ضروریات شش گانه حفظ سلامتی در طب سنتی- اسلامی» به قلم امیرحسین شهگلی، شامل مبانی طب سنتی- اسلامی، مزاج شناسی، سبک زندگی، حفظ سلامتی و … در ۱۰ فصل تنظیم شده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است:
«بسیاری از آنچه برای سلامتی نیاز دارید در این کتاب جمع است. خواندن این کتاب شما را با اصول ضروری حفظ سلامتی که عبارت اند از آب وهوا، ورزش، غذا، خواب و بیداری، عوارض روانی، دفع مواد زائد، حمام و نظافت صحیح آشنا خواهد کرد.
شاید این کتاب مقدمه ­ای باشد بر تجدید عهدی که بشر با طبیعت و بدن خود و خدای خود بسته است و در عصر جدید آن را فراموش کرده است. بشری که در نوامیس خلقت دست برده است و حرث و نسل را به نابودی کشانده است بشر جدید نه تنها غذای انسان ها بلکه غذای حیوانات و گیاهان را هم صنعتی و شیمیایی کرده است؛ نه تنها درمان انسان بلکه درمان بیماری حیوانات و آفات گیاهان هم با دارو و سموم شیمیایی است. انگار خدا برای هیچ یک از این ها فکری در طبیعت نکرده است!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما