loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهره جان: خودشناسی با رویکرد یکپارچه توحیدی

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده محمدحسین شریفی نیا

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 324

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41307 10003022
39,500 37,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همه ما واژه خودشناسی یا خود آگاهی را شنیده ایم و در گفتگوها و نوشته ها زیاد آن را به کار می بریم . اما بسیاری از مردم آنچنان که باید خود را نمی شناسند و از صفات واقعی خویش آگاه نیستند؛ زیرا اغلب آدم ها کمتر وقت خود را صرف تآمل در خویشتن و درک صفات و خصوصیات خودشان می کنند و به ندرت نیازها، ارزش ها، علایق، باورها یا سبک زندگی شان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند . بیشتر مردم در تکاپوی انجام کارها ی روزمره هستند و شب و روز می کوشند تا با کسب ثروت، قدرت، پیشرفت و حتی علم و دانش، وسایل رفاه و آسایش مادی خود را فراهم آوردند و در این میانه کمتر به خویشتن می اندیشند . هدف کتاب حاضر آشنا کردن شما با ابعاد پیچیده و متنوع خودتان است تا با شناخت بهتر خویش، ضمن پی بردن به عظمت آفریننده این موجود بی بدیل هستی، درک شفاف تری از صفات، توانایی ها، احساس ها، باورها، ارزش ها، رفتارها، و ارتباطات خود و دیگران داشته باشید . نویسنده کوشیده است با رویکردی یکپارچه، تصویر روشنی از ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی آدمی ارائه دهد و بدین ترتیب الگویی در باب شناخت انسان پیشنهاد کند که هر کس بتواند متناسب با سطح دانش و معرفت خویش، به درک قابل قبولی از خود برسد و تا حدودی با ابعاد گوناگون وجود خودش آشنا شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما