loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از چشم ها 11: بچه ها دیرتون نشه (کتاب مهدی رضایی مجد)

ناشر روایت فتح

نویسنده سید میثم موسویان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 133

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41394 10003022
8,500 7,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید رضایی مجد در سال های 61 و 62 به همراه تیم ملی جوانان به ترتیب در رقابت های جام پادشاهی بنگلادش و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در نپال شرکت داشت و موفق شد برای تیم ملی جوانان در مجموع 15 گل به ثمر برساند.

این شهید والامقام در تیم های فوتبال نوجوانان آذر تهران، جوانان و بزرگسالان اکباتان و تهران جوان عضویت داشت و در سال 65 به تمرینات تیم پرسپولیس دعوت شد ولی او با حضور در سپاهیان حضرت محمد (ص) برای چهارمین بار راهی جبهه های حق علیه باطل شد تا اینکه در دهم اسفند ماه 1365 در عملیات تکمیلی کربلای 5 در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

در قسمتی از مقدمه کتاب می خوانیم: «این کتاب در مورد شهیدی است که تمام موقعیت های اجتماعی مثل بازی برای تیم ملی و تیم پرسپولیس، شهرت و کف و سوت صدهاهزار نفر، موقعیت های زندگی مانند ازدواج و زندگی با پدر و مادر، و برادران و خواهرانش را برای پیوستن و فنای در خورشید، پشت سر گذاشت و با یک کوله ی کوچک در حالی که ساق های قرمز رنگ فوتبالی، همیشه به پایش بود، سوار قطار تهران جنوب شد. و این بسیار عجیب است که ما تا کنون با او به خوبی آشنا نشده بودیم و شاید او را فراموش کرده بودیم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حمید

با سلام خدمت هموطنان و ناشر عزیز
به من در عملیات کربلای 5 در گردان حبیب لشکر27 در خدمت ایشان بودم من چند بار اعزام داشتم به جبهه و در سال 65 بله ایشان پس سفید رو با اخلاق و ورزش کار به نوبت هنگام صبگاه تمرین می داد دسته و یا گروهان رو من خودم هم کشتی گیر بودم یاد آن روزگاران یاد باد خداوند ما راهم عاقبت بخیر کند انها که به آرزویشان رسیدن

11 مرداد 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما