loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یهود بین الملل

3 (2)

ناشر ضیاء اندیشه

نویسنده هنری فورد

مترجم علی آرش

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 272

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مسأله یهود در دنیای امروز،خصوصا به شکلی که در آمریکا و اسراییل جلوه گر شده،مسأله تازه ای نیست و سوابق دیرینه ای دارد.شکی نیست که این مسأله در دوران ما ابعاد بسیار وسیعی یافته و به اشکال بی سابقه و متنوّعی ظاهر شده است.
هنری فورد به دلیل مخالفت با حضور آمریکا در جنگ جهانی دوم و همچنین دیدگاه های ضد یهودی معروف است. کتاب یهودی بین المللی توسط او به چاپ رسیده که به آثار سرمایه داران یهودی بر صلح و اقتصاد جهانی می پردازد.
هنری فورد بنیان گذار کارخانهٔ خودروسازی فورد بود. او اولین کسی بود که برای تولید خودروی ارزان قیمت خط تولید را به کار گرفت. او نه تنها انقلابی در صنعت اروپا و آمریکا ایجاد کرد، بلکه ترکیب تولید انبوه کالا، دستمزد بالا برای کارگران و قیمت پایین پیشنهادی او چنان تأثیری بر اقتصاد و جوامع قرن بیستم ایجاد کرد که آن را فوردیسم نامیدند. او دیدگاهی جهانی داشت و مصرف گرایی را باعث صلح در جهان میدانست. هنری فورد به یکی از مشهورترین و متمول ترین مردان تاریخ تبدیل شد. او پس از مرگ همهٔ ثروتش را به بنیاد فورد بخشید ولی ترتیبی داد که خانواده اش برای همیشه کنترل آن را در دست داشته باشند. فورد در کنار فعالیت های صنعتی و اقتصادی، یک نظریه پرداز و نویسنده ماهر نیز بود.
این کتاب 16 فصل دارد که عبارتند از:
تاریخچه یهود در ایالات متحده، ابعاد نفوذ یهود، قربانیان یا شکنجه گران، آیا یهودیان یک ملتند؟، برنامه سیاسی یهود، مقدمه ای بر پروتکل های یهود، شیوه یهود در استفاده از قدرت، نفوذ یهود در سیاست آمریکا، بولشویسم و صهیونیسم، برتری یهود در تئاتر و سینما، جاز یهودی به موسیقی ملی ما تبدیل می شود، مشروبات الکلی و قمار و شرارت و فساد، مهمترین مسأله جهان، فراز و نشیب قدرت مالی یهود، کشمکش بر سر کنترل مطبوعات.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ساسان قادری

این کتاب رو میخوام لطفا پیگیر باشید
صد در صد میخوام
ممنون

25 اسفند 1399

مهدی قمی

سلام و خدا قوت
من هرچه سعی کردم که این کتاب(یهود بین الملل) را پیدا کنم متاسفانه با جوابهایی مانند "نه نداریم" و "تموم کردیم" روبرو شدم. تا اینکه سایت شما را پیدا کردم که متاسفانه با جواب " ناموجود" روبرو شدم.
منتظر این هستم که در اسرع وقت به من اطلاع بدهید که چه کنم.
با تشکر

27 آذر 1394

متاسفانه فعلا موجود نیست. لطفا این کتاب را به پروفایلتان اضافه کنید تا در صورت موجود شدن با پیامک به شما اطلاع دهیم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما