loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خرده جنایت های زناشوهری

ناشر قطره

نویسنده اریک امانوئل اشمیت

مترجم شهلا حائری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 87

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

ژیل بر اثر حادثه یی مرموز دچار فراموشی می شود. همسرش لیزا او را به خانه می آورد اما ژیل حافظه اش را از دست داده است و سعی می کند از صحبت ها و تعریف های همسرش گذشته را بازسازی کند و هویت خود را بازیابد. اما آیا لیزا به او دروغ نمی گوید تا تصویر دیگری از زندگی زناشویی شان ارائه دهد؟ اصلا این زن کیست؟ آیا حقیقت دارد که همسر اوست؟

«خرده جنایت های زَناشوهری» داستان زوجی است در پی حقیقت. در این نمایشنامه اریک امانوئل اشمیت با طنزی سیاه، تحلیل ظریف از دلدادگی و زندگی زناشویی ارائه می دهد و خواننده را متحیر و شگفت زده هر لحظه غافلگیر می کند.

ریک امانوئل اشمیت، یکی از خلاق ترین قلم های دنیا را در دست خویش دارد. کوتاه می نویسد. بیشتر کتاب هایش حدود هشتاد، نود صفحه بیش تر نیستند. از زبانی ساده استفاده می کند. جمله ها و دایالوگ های کوتاه دارد. حداقل توصیف را به کار می برد. با این حال، چه رمان بنویسد و چه نمایش و چه داستان، اثری که خلق می کند تا عمق وجود خواننده اثر می گذارد، مثل یک تکان، که در رگ هایت رشد می کند. خواندن نوشته های اشمیت یک یادآوری است، یادآوری زنده گی که فراموش ش کرده ایم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما