loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرگذشت تمدن

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر در پنج بخش تدوین شده است: در بخش اول تمدن های دیرین یا کهن بررسی شده اند؛ نویسندگان در این قسمت، نگاهی به تمدن های سومریان، مصریان و آشوریان دارند؛ بخش دوم تمدن های یونان و روم را مورد توجه قرار می دهد و در بخش سوم که با عنوان سرآغازهای تمدن جدید شروع می شود عناوینی همچون سرنگون شدن امپراتوری روم ، تمدن رومی و مسیحی سده های میانه و پایان سده های میانه و آغاز تمدن عصر نوین به چشم می خورد.

همچنین در بخش چهارم با عنوان روشنگر تمدن نوین و انقلاب های سیاسی و اجتماعی جهان نویسندگان تلاش کرده اند تا به ریشه های انقلاب فرانسه و تبعات آن بپردازند، هم چنین موضوعاتی همچون یکپارچه شدن ایتالیا، یکپارچه شدن آلمان وجنگ فرانسه و پروس در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است؛ بخش پنجم نیز از انقلاب صنعتی و تغییراتی که در پی آن در دنیای معاصر حادث شد، سخن به میان می آورد و در نهایت کتاب با نگاهی به دو جنگ جهانی و علل ایجاد آن ها و پیامدهایی که برای ملت ها داشتند وهم چنین بررسی روند تحولات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بعد از دو جنگ، به پایان می رسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما