loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عزت شیعه: تاریخ شفاهی زندگی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آیت الله امام موسی صدر - دفتر اول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41559 10003022
210,000 199,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عزت شیعه 1 دفتر اول از مجموعۀ روایت صدر است. این مجموعه در قالب تاریخ شفاهی، شامل ده گفت وگو با یاران و همکاران لبنانی امام موسی صدر است که خاطرات خود را از آشنایی با امام موسی صدر، فعالیت های امام در حوزه های مختلف – از محرومیت زدایی تا گفت وگوی ادیان و مقاومت -، ویژگی های شخصیتی و رفتاری، جایگاه و اثرات امام در لبنان بیان کرده اند. سؤال دربارۀ سرنوشت امام موسی صدر و راه های پیگیری پروندۀ ربودن وی و دو همراهش هم از سؤالات ثابت مصاحبه هاست که در انتهای هر مصاحبه طرح شده است.

سید حسین موسوی، زکریا ابوحمزه، سید ابوالفضل موسوی، سید یوسف حسین، شیخ نعیم قاسم، شیخ ادیب حیدر، شیخ مصطفی مصری، سید علی حسین، نجیب سید علی خلف و حسین حجازی مصاحبه شوندگان این مجموعه اند.

این کتاب شامل یک مقدمه، چکیده ای از گاهشمار زندگی امام موسی صدر، سخن اول، ده گفت وگو با نزدیک ترین یاران جهادی امام مویس صدر در لبنان، وصیت نامه شهید دکتر مصطفی چمران، سخن آخر و فهرست اعلام است.

«اگرچه قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز مطالبی را درباره امام موسی صدر شنیده بودیم، اما بدون شک آن چه این آشنایی را عمیق تر و ارادتمان را قوی تر نمود، «ناله ها» و «فریادهای دردمندانه» دکتر مصطفی چمران در ایام بعد از انقلاب بود...»

«...برای ما که آن ایام در عنوان جوانی بودیم، ناله ها و فریادهای ان سرداز عزیز جلوه ای غریبانه داشتند!... امروز که بیست سال تمام از ناپدید شدن امام صدر می گذرد، معنای مظلومیت را به خوبی حس می کنیم! اگر انقلاب اسلامی ما در جهان مظلوم بود، امام موسی صدر نیز در این انقلاب مظلوم بوده است!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما