loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور ماشین

سیر تکامل خودرو از وسایل نقلیه نخستین تا خودروهای آینده

5 (1)

ناشر سایان

مترجم زهرا نیرومند

ویراستار کاترین هنیسی | بت لندیس هستر

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 364

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور ماشین توسط زهرا نیرومند ترجمه شده است. این کتاب را نشر سایان منتشر کرده است. این کتاب به معرفی انواع ماشین از ابتدا تا 1920 و تا ماشین های سال 2000 به بعد می پردازد و در مورد خودروهای آینده بحث می کند.

از اولین اتومبیل های موتوری و اتومبیل های کلاسیک گرفته تا ابرخودروهای امروزی و فرمول 1 ، این یک کتاب نهایی و کامل در مورد تاریخچه ی اتومبیل است. کتاب دایره المعارف مصور ماشین مملو از عکاس های خیره کننده و دارای بیش از 2000 اتومبیل ، به شما نشان می دهد که چگونه اتومبیل ها در 130 سال گذشته در سراسر جهان تکامل یافته اند و تأثیر آنها بر جامعه به عنوان اشیای کنجکاوانه ، نمادهای طبقه و تجملات و آیتم ضروری چگونه است.

کاتالوگ های گسترده ی این کتاب مهمترین مارک ها و مدل ها را که در دسته هایی مانند اتومبیل های اسپرت، کانورتیبل و جمع و جورهای شهر سازمان یافته اند به نمایش می گذارند. کتاب دایره المعارف مصور ماشین، همچنین شامل تورهای عکاسی مجازی از شاخص ترین اتومبیل های هر دوره مانند رولز رویس نقره ای شبح ، فورد مدل T ، لامبورگینی کانتاچ و فراری F40 است، در حالی که مقطع موتورهای کلیدی نیروی محرکه پشت آنها را کشف می کند. این کتاب که جزئیات داستان مردان ، ماشین هایی را بازگو می کند که منجر به ایجاد معروف ترین مارک های جهان شده اند. مارک هایی مانند پورشه ، مرسدس بنز ، استون مارتین و کادیلاک که داستانی در پس هر کدام وجود دارد.

اگر عاشق ماشین هستید، پس عاشق کتاب دایره المعارف مصور ماشین خواهید شد. این یک کتاب جذاب و ساده برای همه ی علاقه مندان به اتومبیل است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما