loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور تاریخ جهان

از سپیده دم تمدن تا امروز

1 (1)

ناشر سایان

نویسنده آدام هارت دیویس

مترجم الهام شوشتری زاده

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 496

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41586 10003022
2,500,000 2,375,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جهان، از سپیده دم تمدن تا امروز را بررسی کرده است. این کتاب نوشته آدام هارت دیویس است و در انتشارات سایان منتشر شده است.

یکی از لذت های کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جهان، این است که بیشتر مباحث، با دامنه هایی هر قدر وسیع، در قالب بخش هایی خود بسنده عرضه شده اند. بعضی از این بخش ها تاریخ صدها ساله ی تمدن مصر باستان یا دوره های مهم نهضت هایی همچون اصلاحات مذهبی اروپای قرن هفدهم یا انقلاب صنعتی سده ی نوزدهم را روایت می کنند. ب

خش هایی دیگر برش هایی بسیار کوتاه تر از تاریخ، مثل جنگ داخلی انگلستان یا انقلاب روسیه، را به تصویر می کشند. بخش هایی هم هستند که به (لحظه های سرنوشت ساز) اختصاص یافته اند؛ رویدادهایی کلیدی که نقطه های عطف تاریخ شده اند، مثل ترور آرشیدوک فرانتس فردیناند که جرقه ی جنگ جهانی اول را زد یا زلزله ی 1755 لیبسون که بنیان های اروپا را به لرزه در آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما