loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس: بررسی تجربه حماسه دفاع مقدس و آموزه های آن در اقتصاد مقاومتی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41696 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دفاع مقدس در عین مواجهه با حقایق تلخ، در عین دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و محدودیت ها، در عین امتحان های سخت شب های عملیات، در عین اسارت ها و شکست ها و پیروزی ها، مملو از بارقه هایی است که از حقایقی پنهان برای جهانیان پرده برداشته و هیمنه خدشه ناپذیری گزاره های به ظاهر علمی دانشگاه های نظامی، فنی و علوم انسانی دنیا را فرو ریخته است. این نوع مواجهه با موانع پیش رو، یکی از درس های بزرگی است که از گنجینه دفاع مقدس می آموزیم. این کتاب در راستای الگوگیری از دفاع مقدس برای اقتصاد مقاومتی، ابتدا با بررسی موانع و محدودیت های داخلی و خارجی در مسیر اداره جنگ تحمیلی، فضای مشکلات اصلی پیش روی فرماندهان، مدیران و رزمندگان اسلام را ترسیم نموده است. سپس به منظور تبیین چگونگی غلبه بر این موانع، به دو عامل برجسته در شکوفایی ظرفیت های جنگ تحمیلی، یعنی (مشارکت مردمی) و (نوآوری و ابتکارات) پرداخته است. در ادامه با احصاء مؤلفه های مؤثر بر شکوفایی ظرفیت ها و غلبه بر محدودیت ها و ارزیابی ارکان نظام اقتصاد ایران، سعی شده است تا گام های مؤثر و راهکارهای لازم در جهت شکوفایی اقتصادی و حرکت به سمت عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی ارائه شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما