loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تراث الشهید الصدر 19: المدرسه القرآنیه یحتوی علی التفسیر الموضوعی للقرآن الکریم و بحوث فی علم القرآن و مقالات قرآنیه

مجموعه آثار شهید سید محمدباقر صدر - جلد نوزدهم: المدرسه القرآنیه یحتوی علی التفسیر الموضوعی للقرآن الکریم و بحوث فی علم القرآن و مقالات قرآنیه

ناشر دارالصدر

نویسنده سید محمدباقر صدر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 376

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41736 10003022
360,000 324,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با توجه به گستردگی مباحث فقهی و اسلامی در حوزه علمیه نجف، نوابغی در آن رشد پیدا کردند که گذر زمان و تحولات پیش آمده در عصرهای مختلف، موجبات ظهور و بروز آنها را فراهم نمود. از آن جمله شهید بزرگوار آیت الله صدر بودند که بنا به تسلط کافی بر مسائلی همچون: فقه، اصول، اقتصاد، سیاست، فلسفه، منطق ،کلام، تفسیر ، تاریخ ... توانستند باب جدیدی در ارائه آنها و نگرش نسبت به موضوعات جامعه اسلامی ارائه دهند.
اثر حاضر که در سه فصل ارائه شده شاهد بر مدعای ما در نبوغ و استعداد این فقیه بزرگوار است.
قسمت اول کتاب شامل تفسیر موضوعی قرآن کریم می باشد که توحید، سنت های تاریخی و اجتماعی، حب الله و حب الدنیا را در بر می گیرد.
قسمت دون کتاب مبحث علوم قرآن است که شامل مباحث تاریخ علوم قرآنی، نزول قرآن، اسباب نزول، مکی بودن و مدنی بودن آیات و سوره ها، اعجاز قرآن، تفسیر و تاویل و تفسیر در عصر رسول اکرم صلی الله علیه و آله می باشد.
قسمت پایانی کتاب هم چند مقاله قرآنی را در بر می گیرد که شامل عمل صالح در قرآن درسی هایی از قرآن و آزادی و آزادگی از دیدگاه قرآن می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما