loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه قاف لبخند: پرتقال در جعبه ابزار

ناشر کتاب قاف

نویسنده احمد ملکوتی خواه

ویراستار سارا مهدی نژاد

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 72

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«طنز، سنگری ا ست برای پناه گرفتن از شرّ انواع دروغ و دورویی. طنز، وطن انسان هایی ا ست که از غیرنماییِ خود خسته اند. می خواهند خودشان باشند حتی اگر «خود»شان کوچک است. اگر دوباره دیدی کسی در مرز دیوانگی و دلقک بازی اقامت کرده بود، مسخره و ملامتش نکن. بهشت یک درِ پشتی دارد برای ورود دلقک ها.»

«پرتقال در جعبه ابزار» مجموعه ای است شامل یک داستان و نُه نوشته کوتاه که نامش را از داستان اول وام گرفته است: روایت بیگانه افتادن نویسنده با رشته تحصیلی اش. قصه ی کسی که دلش با کلمه و ادبیات است و به قول کافکا «هرچیزی که ادبیات نیست او را ملول می کند»؛ اما بنا به ملاحظاتی مجبور می شود در رشته مکانیک تحصیل کند. این روایت، حکایت همین عذاب اوست و ماجراهایش در خواب گاه و خانواده و جامعه و غیره و غیره. داستان کسی که در چهارسالگی از طرف مادرش ماموریت پیدا می کند فوق دکترای مهندسی بگیرد و برای خانواده افتخارآفرینی کند، اما در بیست و چهارسالگی ماموریت تازه ای برایش تعریف می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما