loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هولوکاست! و گزارشی از عمق نفوذ یهودیت و صهیونسیم در نمامی ارکان ایالات متحده آمریکا

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

این کتاب گزارشی از میزان نفوذ یهودیت و صهیونیسم در تمامی ارکان ایالات متحده آمریکا و مبتنی بر وقایع هولوکاست است.

صهیونیسم با تکیه بر ترفند مظلوم نمایی توانست از فرصت جنگ جهانی دوم که خود طراح و آتش افروز آن بود، استفاده کند و با فضاسازی بسیار ماهرانه و اغراق آمیز، قوم یهود را مظلومان و قربانی جنگ جهانی دوم نشان دهد و با اشغال سرزمین مقدس فلسطین و آواره کردن مردم این سرزمین، پایگاه یهود را بنا کند.

نویسنده در بخشی از این کتاب با عنوان «مادر همه هولوکاست ها» آورده است: «مناسب تر آن است که مجموع جنگ جهانی دوم را به عنوان هولوکاست بدانیم، نه این که آن را مخصوص رنج یهودیان تلقی کنیم. بدون شک بمباران زیباترین شهرهای اروپا و نابود کردن دستاوردهای هنری آن و کشتن و سوزاندن ده ها میلیون نفر از بهترین وشجاع ترین جوانان، از بیخ و بن برکندن ده ها میلیون غیر نظامی بی گناه از ملیت ها و نژادهای مختلف اروپایی و تحمیل گرسنگی و فقر و تجاوز به زنان و دختران و قتل عام کردن آنان، بزرگترین و فاجعه انگیزترین «هولوکاستی» است که دنیا به خود دیده و جهان متمدن امروز، پیوسته تاثیرات فرهنگی و ژنتیکی آن را در طول نسل های آینده احساس خواهد کرد.»

اثر حاضر در سه فصل با عناوین «تحقیق و بررسی در مقوله هولوکاست»، «نفوذ یهودیان در سیاست آمریکا» و «ریشه های گرایش به غیر یهود» تنظیم شده است.

از بخش های گوناگون این اثر می توان به سه قربانی معروف هولوکاست، داستان صابون یهودیان، شاهدانی به نفع هولوکاست، انگیزه های ماجرای هولوکاست، رباخواری یهودیان، بردگی سفیدپوستان و فعالیت های تجاری یهودیان اشاره کرد.

این کتاب بخشی از تحقیق دیوید دیوک است که سال 2007 میلادی انجام و توسط ابراهیم یحیی الشهابی به عربی ترجمه شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما