loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هیام

ناشر شهید کاظمی

نویسنده لیلا قربانی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41786 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هیام، رمانِ فرزندان جنگ است ...

رمانِ "هیام" که ترسیمِ فضایِ ضمخت و واقعی حواشیِ جنگ در سایه یِ روایتِ داستانی و نمادین اتفاقات مربوط به آن است، محصولِ عناصرِ جنگیِ هشت ساله دفاع مقدس است که حالا و درونِ لایه هایِ دهه نودِ، جریان دارد؛

"هیام"، نمونه و ثمره محصولاتِ جنگیِ قرنِ حاضر است. گازهای خردلی که به جنین درونِ رحمِ مادری جنگ زده هم رحم نمی آورد، دهه نودِ همان قرن، دورنِ ریه هایِ شخصیتِ اصلی این داستان جریان دارد.

طرحِ اصلی داستان از تدفینِ شهید گمنام در فضایِ فرهنگی و علمی دانشگاه ریشه می گیرد.
همان جریانِ سیّالِ فرهنگی که در کمتر از یک دهه مرسوم شده و خرده فرهنگ هایِ دو نسلِ متفاوت را در عمق و ریشه و ساخت های فکری به هم پیوند می دهد و تئوری های بیمار و ناکارآمدِ ضدِّ فرهنگِ ایثار و شهادت را به بن بست می رساند، منشا اتفاقات این رمان می باشد.

در این داستان از تعبیر و تفسیرِ افکارِ شخصیتِ داستان پرهیز شده است چون نویسنده می خواسته نقطه قوتِ این رمان، زبانِ همه فهمِ عامیانه باشد و خالی از پیچیدگی های گمراه کننده، تا در انتها برداشت های کیفی داستان به خود مخاطب محول شود ضمن اینکه تمامِ سعی نویسنده بر این بوده است که یک شخصیت مردمی بسازد و از قهرمان سازی بپرهیزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما