loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امارت تاریکی: پژوهشی درباره چگونگی پیدایش داعش

ناشر موسسه فرهنگی هنری خراسان

نویسنده جواد نوائیان رودسری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 63

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب، پژوهشی متفاوت درباره چرایی و چگونگی شکل گیری گروه تروریستی «داعش»، به قلم «جواد نوائیان رودسری» است.
طی چند سال گذشته، گروه تروریستی «داعش»، مرتکب جنایات کم سابقه ای در عراق و سوریه شده است.
در حال حاضر، حوزه فعالیت این گروه تکفیری خطرناک، به نقاط مختلف جهان گسترش یافته است. افزون بر فعالیت های تروریستی، «داعش» در عرصه رسانه ای نیز به شدت فعال است و این امر، خطر انتشار تفکرات تکفیری و ضدانسانی این گروه را، بیش از پیش آشکار می کند.

انگیزه نویسنده کتاب «امارت تاریکی»، ارائه شناسنامه ای دقیق و خلاصه شده از این گروه تروریستی است؛ موضوعی که می تواند پاسخگوی بسیاری از پرسش ها، درباره ماهیت و چرایی فعالیت های «داعش» باشد. نویسنده، در مقدمه کتاب، دغدغه ای را که باعث انجام این پژوهش و نگارش کتاب «امارت تاریکی» شده است، این گونه تبیین می کند:
«بیان جنایت های کم سابقه این گروه تروریستی، اگرچه ماهیت داعش را آشکار می کند، اما نمی تواند پاسخگوی بسیاری از پرسش ها باشد. به راستی ریشۀ این همه جنایت به کجا باز می گردد؟ داعش چگونه شکل گرفت؟ این گروه تروریستی در پی چیست و از جان مسلمانان چه می خواهد؟ دلیل گسترش سریع آن در مناطق وسیعی از عراق و سوریه چیست؟ چه مسائلی باعث به وجودآمدن داعش شد؟»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما