loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفاهم، چهلچراغ زندگی: معیارهای انتخاب همسر، تفاهم ها

کتاب جوان 118

ناشر قدس رضوی

نویسنده سید کامران علوی | هما کاظمی

ویراستار سمانه خمسه ای

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 84

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

وقتی فردی می خواهد به سفر چند روزه و کوتاه مدتی برود ترجیح می دهد با کسی همسفر شود که در خلق وخو، رفتار و منش به او شبیه باشد تا بتوانند در کنار هم رضایت بیشتری را تجربه کنند. پس چگونه است که بعضی ها سفر مهم و طولانی مدتی را به درازای زندگی آنان است، بدون برنامه ریزی آغاز می کنند؟بهتر است فردی را به عنوان همسفر برگزینیم که برای ما همراهی نیکو باشد. این کتاب، موضوع تفاهم ها را در انتخاب همسر بررسی می کند.
به نظر می رسد گاهی پیوند مقدس ازدواج با سهل انگاری اشتباه گرفته می شود. به عبارت دیگر گاه دختر و پسر به بهانه ی عمل به سنت پیامبر بدون توجه به شباهت ها و تفاوت ها اقدام به ازدواج می کنند؛ این درحالی است که براساس تحقیقات انجام شده، وجه مشترک اغلب ازدواج های ناموفق این است که به صورت اتفاقی و بدون شناخت کافی آغاز شده اند.در دین مبین اسلام نیز توصیه شده که برای ازدواج لازم است سه عامل اساسی مدنظر قرار بگیرند؛ ایمان، اخلاق نیکو و تناسب و تفاهم. در این کتاب موضوع تفاهم و ملاک های سنجش آن مورد بررسی قرار می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما