loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادداشت هایی درباره فرهنگ و مطالعات فرهنگی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده اسماعیل نوده فراهانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41906 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از کارکردهای علم و بالاخص علوم اجتماعی، تفسیر و توضیح و به عبارتی معنادار ساختن تحولات، وقایع و روابط موجود و حتی مفقود انسانی است که به صورت بی وقفه به توصیف، تجویز و بازسازی انسان و جهان پیرامون آن می پردازد. بنابراین، علوم اجتماعی و گفتمان علمی آن نه تنها محدود و محصور به دایره متخصصان و پژوهشگران اجتماعی نیست، بلکه در هر زمان و مکانی در حال اثربخشی و نظم آفرینی و جهت دهی به رفتار، کردار و انتخاب انسان ها و جوامع است.
این مجموعه که منتخبی از مقالات نگارنده طی سالهای 1390تا 1392 می باشد، اگرچه بدوا با هدف تالیف کتاب در معنای مرسوم آن تهیه و تدوین نشده، اما تا حدودی موفق شده است چشم انداز منسجمی را پیش روی خواننده ترسیم نماید. یادداشت های این مجموعه در قالب پنج فصل سامان دهی شده است:
- مطالعات فرهنگی
- فرهنگ و خانواده
- فرهنگ و دفاع مقدس
- فرهنگ اقتصادی
- در حاشیه فرهنگ
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما