loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برای حقیقت (یادداشت های پژوهشگران نخستین دوره ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی درباره نامه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی)

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

برقراری نظام جمهوری اسلامی به تعبیر رسای بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره)، از نعمتهای بزرگ الهی بر مردم این سرزمین و تمامی مستضعفین جهان بوده است. مروری بر تاریخ پرافتخار این نهضت و شکل گیری نظام مقدّس جمهوری اسلامی به روشنی نقش و تأثیر اصل مترقّی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه ی حضرت امام(ره) و پس از آن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی، را در هدایت انقلاب در کوران حوادث گوناگون روزگار نشان می دهد.
مؤسسه ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی که وظیفه ی حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری را برعهده دارد، در انجام همین وظیفه به انتشار کتابهای موضوعی به منظور نشر بیانات، دیدگاهها و رهنمودهای معظّمٌ له در مقاطع، مناسبتها و موضوعات مختلف می پردازد.
صدور دو نامه از رهبر معظّم انقلاب خطاب به جوانان کشورهای غربی بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و داخلی گذاشت. پژوهشگران نخستین دوره ی تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی، برای تبیین برخی از ابعاد و لوازم نامه ی اوّل یادداشتهایی را به نگارش درآوردند که کتاب حاضر شامل برخی از آنهاست.
امید است با تبیین و ترویج بیانات معظّمٌ له، گفتمان انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا صادر و مقدّمه ای برای ظهور حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه) گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما