loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کودک و حد و مرزهایش: چگونه تصمیم های درست، کودکانی شایسته پرورش می دهد؟

کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان

ناشر صابرین

نویسنده هنری کلاود | جان تاون سند

مترجم مینا اخباری آزاد

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 321

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42140 10003022
97,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

باز نگه داشتن پل ارتباطی میان کودکان و والدین فوق العاده مهم است. ما از کودکانمان می خواهیم تا افکار و احساساتشان را با ما در میان بگذارند، تا بتوانیم آن ها را درک کنیم و در بحران های زندگی به یاری آنها برخیزیم.

انتظار داریم به جای آنکه واکنش منفی نشان دهند احساسات خود را به طور مناسبی بیان کنند، به حرف ما گوش کنند وکاری را که از آنها می خواهیم انجام دهند.

بچه ها به طور غریزی نمی دانند که چطور باید افکار و احساساتشان را بیان کنند. همچنین به طور خودکار آماده گوش دادن به دستورات و پیروی از آنها نیستند و برای انجام این مسئولیت ها باید آموزش ببینند. والدین در اغلب موارد مجبورند روش های ارتباطی خود را بهبود ببخشند. در این باره به نکات زیر توجه کنید:

- با ملایمت حرف بزنید و یک نتیجه حقیقی را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید همه چیز در صحبت کردن نیست و همه مشکلات رفتاری را نمی توان با گفت وگو حل کرد. کودکان باید محدودیتهای رفتارشان را بدانند و معمولا فقط توضیح دادن به آنها کافی نیست...

خواندن این کتاب به شما کمک می کند تا در مسیر رشد فرزندان خود و پرورش حس مسئولیت پذیری در آنان در قبال رفتارهاٰ نگرشها و عواطفشان گام بردارید.

نویسندگان این کتاب شما را با چگونگی و بایدها و نبایدهای شکل گیری ویژگیهای شخصی فرزندتان آشنا خواهند کردٰ. آن چیزهایی که او را به سوی تعادلٰ موثر بودن و تحقق اهداف خویش در زندگی بزرگسالی هدایت خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما