loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجربه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی (حلقه تجربه) 4: تجربه مدیریت رسانه انقلاب

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«تجربه مدیریت رسانه» چهارمین عنوان از مجموعه ی تجربه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است. برای ثبت این تجربه، در ابتدا سه مصاحبه با مدیران و اساتید مطرح حوزه مدیریت رسانه انجام شد: دکتر پیمان جبلی (مدیر دفتر اسبق شبکه العالم در لبنان)، دکتر عبدالله بیچرانلو (دکترای مدیریت رسانه و سرپرست پژوهشکده هنر و رسانه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، و دکتر وحید خاشعی (نویسنده اولین کتاب تألیفی در حوزه مدیریت رسانه در کشور). در نشست پایانی این طرح نیز، دکتر حسین رضی، مدیر اسبق شبکه خبری بین المللی العالم، ضمن مروری بر سوابق رسانه ای خود، به تجربه های گسترده خود در مدیریت شبکه العالم، با تمرکز ویژه بر جنگ های 22 روزه غزه و 33 روزه لبنان پرداخت و مروری داشت بر مسائل و مشکلات پیش روی مدیریت رسانه در جمهوری اسلامی ایران.

حلقـه تجربه عنوانی بود برای سلسله نشست های داخلی مؤسسه پژوهشی، آموزشی و رسانه ای مسیر، که با هدف انتقال تجربه اساتید، نخبگان و فعالان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در یک فضای صمیمانه و غیر رسمی شکل گرفت. ولی پس از مدتی، خلأ فعالیت در حوزه تجربه نگاری به وضوح مشاهده شد. بنابراین، مجموعه تجربه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی با عنوان حلقه «تجربه» از سوی مؤسسه مسیر طراحی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما