loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقامت حسینی، استقامت خمینی: تلفیق دو سخنرانی از حضرت آیت الله خامنه ای در هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی، خردادماه 1375

گفتار شماره 16

ناشر موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

گردآورنده کتاب موسسه جهادی - کمیته موضوعی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 60

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42271 10003022
1,500 1,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر تلفیق دو سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در هفتمین سالگرد رحلت امام راحل(ره) در خردادماه سال 75 است که شانزدهمین درس گفتار انتشارات صهبا به شمار می آید.

در توضیح این اثر آمده است: «چهارده خرداد سال 1375، با شانزدهم محرم الحرام مقارن شده است. مقام معظم رهبری محور اصلی سخنرانی خود را بر ارتباط و نزدیکی نهضت امام خمینی و نهضت عاشورا قرار می دهند. البته ایشان در جاهای دیگر نیز اشاراتی به این ارتباط داشته اند؛ اما در این سال، تقارن محرم و خرداد، فرصتی به دست می دهد تا این مطلب به طور نسبتاً کاملی بیان شود.

در دوم خرداد همین سال، اعضای ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی، طبق سنوات گذشته، به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب می شوند و گزارش کوتاهی از برنامه های مراسم، خدمت ایشان ارائه می کنند. معظم له در این دیدار نیز، سخنان مهمی درباره همان بحث سخنرانی چهارده خرداد بیان می کنند.

به خاطر اهمیت این مبحث، گفتار شانزدهم از مجموعه گفتارهای صهبا با عنوان «استقامت حسینی، استقامت خمینی» به این دو سخنرانی اختصاص یافته است... .»

بیانات مقام معظم رهبری در این کتاب برای سهولت کار مخاطب، در چهار بخش تقسیم و عرضه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما