loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصحاب امام علی علیه السلام: شرح حال زندگی 1110 صحابی امیرالمومنین علیه السلام (دوره دو جلدی)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید اصغر ناظم زاده قمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 2324

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42432 10003022
800,000 720,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بر گردِ وجود خورشید حکمت و عدالت، امیرمؤمنان علی(ع) افرادی جمع شدند که مقطعی از تاریخ را رقم زدند و نامِ اصحاب علی(ع) به آنها داده شد.
این افراد سه دسته اند: یاران باوفا و صدیق، افراد بی تفاوت که مدتی با امام بودند و سپس به انگیزه های مختلف بریدند، اما له یا علیه آن حضرت اقدام نکردند و دسته سوم هم کسانی هستند که همراه امام در جنگ و صلح شرکت کردند، اما پس از مدتی جاذبه های دنیا آنان را فریفت و یا در چنبره جهل و جمود و وسوسههای شیطانی گرفتار آمدند و به مخالفت جدی با آن حضرت پرداختند.
اثر حاضر شرح زندگانی این سه دسته و عمدتاً دو گروه اوّل است که در این کتاب بر روی هم 1110 نفرند و به ترتیب الفبا نگارش شده است. ویژگی عمده آن، تأکید بر منابع کهن و قلم روان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فدائیه

چه می شد دولت تدبیر فکری هم برای کتاب و گرانی کتاب می کرد ایا افتاب برجام بر کتاب نتابید تا مقداری برف سنگین گرانی کتاب را اب کند؟ دوجلد کتاب 90000 تومان !!!!!!!! خدا به داد دل ناشرین محترم برسد .

11 بهمن 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما