loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصطلاح نامه اخلاق اسلامی

ویرایش اول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42436 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دستیابی آسان و سریع به دریای بی کران معارف الهی و نیز دانش های بشری، آرزو و آرمان هر انسانِ دانش طلبی است.
تدوین اصطلاحنامه نیز گام مهمی است برای تحققِ گوشه ای از این آرمان.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) در یک پژوهشِ جمعی، کار تدوین «اصطلاحنامه علوم اسلامی» را وجهه همت خود ساخته است.
بخشی از این طرح کلان، اثر حاضر است که با عنوان «اصطلاح نامه اخلاق اسلامی» ارائه شده است. این کتاب انبوهی از مفاهیم و اصطلاحات اخلاق را به شیوه نظام مند در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و ارتباط منطقی میان آنها را نشان می دهد.

اصطلاح نامه، مجموعه ای از اصطلاحات (واژگان متداول و متعارف در هر علم، فن و عرف خاص) است که روابط سه گانه هم ارز، سلسله مراتبی و وابسته (هم بسته) را برای ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات معین می کند. این کار به منظور سهولت دست یابی به انبوه اطلاعات در علوم و معارف گوناگون است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما