loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایتی از زندگی و زمانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی

از ولادت تا ارتحال

5 (1)

ناشر سایان

نویسنده جعفر شیرعلی نیا

ویراستار مرتضی عربی

تحقیق و تنظیم کتاب حسین پارسا | بردیا پاک سرشت

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 1090

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42475 10003022
1,500,000 1,425,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، نوشته جعفر شیرعلی نیا است و در انتشارات سایان منتشر شده است. این کتاب تاریخ هشتاد سال زندگی پرفراز و نشیب و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی را دستمایه بازآفرینی قرار داده و این اثر یک دائره المعارف تاریخی و سیاسی برای بیان زندگانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

این اثر در سه بخش تدوین شده است نخست زندگی و زمانه امام راحل، دوم زندگی و زمانه مقام معظم رهبری و سوم زندگی و زمانه حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی است. این کتاب شامل 1700 تصویر به همراه 50 هزار کلمه توضیحات در کنار عکس ها و حدود 10 تا 15 هزار اطلاع تاریخی در متن خود دارد.

کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، با بیش از 1700 عکسی که اغلب آن ها رابرای اولین بار میبیند و با تلفیقی از تصویر متن و گرافیک متناسب هزار صفحه ی خواندنی و دیدنی پیش روی شما قرار میدهد و زندگی و زمانه ی پر فراز و فرود اکبر هاشمی رفسنجانی را از تولد تا پایان سال 94 با جزئیاتی شگفت انگیز روایت میکند.

هاشمی رفسنجانی در آستانه 82 سالگی است و همچنان شخصیتی تاثیر گذار در سیاست ایران در سال های 92 تا 94 او تاثیر گذار ترین فرد انتخابات های ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.هاشمی متولد روستایی در منطقه نوق کرمان است.1313 روستایی با آب و خاک شور که مردمانش از آن پسته شیرین و محصولانی دیگر برداشت میکنند زندگی اکبر هاشمی رفسنجانی سیاستمدار و اندیشمند شناخته شده ی ایرانی شباهت زیادی به کشاورزی در روستای نوق دارد.او در تمام این سال ها بارها و بارها در شرایطی بسیار سخت قرار گرفته که شراط او را تیره و تار کرده اما او هربار روزنه ای به سوی روشنایی یافته و از موقعیت های سخت موفقیت های بزرگ ساخته است.

او در نهمین دهه ی زندگی اش خود را این گونه توصیف میکند:خودم را یک انسان روستایی می دانم که در روستا بزرگ شدم و به حوزه علمیه رفتم بعدها در مسئولیت های اجتماعی و سیاسی هم خدمت کردم و هم خطا کردم من یک انسان کاملا معمولی بودم تصویر بالا مربوط به 30 خرداد 1358 است که هاشنی رفسنجانی پس از بهبود نسبی از جراات ترور به قم سفر کرد تا با امام دیدار کند او میگوید از پیام امام و قربانی که برای سلامتی اش کرده بود تشکر کرده و امام نیز برای او آرزوی سلامتی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما