loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور فضا: از زمین تا کرانه ی جهان

حاوی جدیدترین تصاویر ناسا - ویراست 2

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42481 10003022
1,000,000 950,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور فضا: از زمین تا کرانه ی جهان، نوشته کرول استات، روبرت دینویدی، رابرت هیوز و گلیس اسپراو است و با ترجمه پوریا ناظمی در انتشارات سایان منتشر شده است. این اثر در هفت فصل تدوین شده است. «زمین: سکوی پرتاب»، «دنیاهای همسایه»، «فراسوی کمربند»، «کهکشانی از ستاره ها»، «جهانی از کهکشان ها» و «سرحدات بیرونی» عنوان شش فصل کتاب است. فصل آخر نیز به معرفی منابع اختصاص دارد.

عنوان هایی همچون «رصد آسمان ها»، «کاوش زمین از فضا»، «منظومه شمسی»، «نقشه برداری از ماه»، «سطح سیاره زهره»، «سیاره های بیرونی»، «اقمار مشتری»، «کهکشان راه شیری»، «ویژگی های ستاره ها»، «خوشه پروین»، «حیات فرازمینی»، «بازیافت ستاره ای»، «قلب راه شیری»، «جزایر کهکشانی»، «کیهان شناسی چیست؟»، «چشم اندازی از بالای جهان» در این دایره المعارف به چشم می خورد. این کتاب با عکس هایی زیبا اطلاعات کاملی از فضا در اختیارتان قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما