loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بایدها و نبایدها در قرآن کریم - جلد اول

ناشر دارالمبلغین

نویسنده سید علی اکبر حسینی نیشابوری

سخنران ناصر رفیعی

تصحیح و تعلیق سید علی اکبر حسینی نیشابوری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 158

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

قرآن کریم کتاب عمل و زندگی است . قرآن کریم کلام خالق ما است . خدا در قرآن با ما سخن گفته است . ما برای این که به وظیفه مان عمل کنیم اول باید کلام خدا را بفهمیم و در آن تدبر کنیم تا بتوانیم آن را در زندگی مان پیاده کنیم . وقتی شما وسیله ای می خرید ، در آن دفترچه راهنمایی است که ما را برای استفاده درست از آن راهنمایی می کند . ما میخواهیم دیندار باشیم ، قانون اساسی ما قرآن است ؛ البته این حرف به این معنا نیست که فقط قرآن برای دینداری و عمل کافی است ؛ چون خود خدا هم در قرآن می فرماید : آن چه که پیامبر (ع) می گوید ، مثل حرف خداست آنها را هم بگیرید .

خود پیامبر (ع) فرمودند : من در بین شما دو چیز می گذارم ؛ یکی قرآن و دیگری عترت . طبعا قرآن کافی نیست باید احادیث و کلمات رسول گرامی اسلام (ع) و ائمه معصومین (ع) هم در کنار آن باشد .

در این قسمت ، خطابم به مسئولین است که تا آن جایی که در توانشان هست به مردم خدمت کنند ؛ انفاق کنند ، مثلا : مسئولی قرار است پروانه ای صادر کند می داند این خانم وامی گرفته ، زمین مختصری خریده ، می خواهد این خانه را تعمیر کند می شود بندهایش را یک مقدار کم کرد ؛ یعنی در دایره قانون که به آنها اجازه می دهد کار مردم را از نظر اداری تسهیل کنند . نوبت شما برای وام پنج ماه دیگر است ولی می شود دو ماه جلو انداخت اتفاقی نمی افتد و حق کسی هم ضایع نمی شود . بزرگان ، علما و عرفای ما که در عالم رویا از آنها سوال می کنند چه چیزی در عالم برزخ کار شما را تسهیل می کند می گویند : خدمت رسانی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما