loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ضدیت با آمریکاگرایی در سیاست جهان

غرب شناسی - 18

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42627 10003022
165,000 148,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ضدیت با آمریکاگرایی در سیاست جهان» تالیف مشترک پیتر کاتزنشتاین و رابرت. اُ. کیوهن و با ترجمه حسن سعیدکلاهی بر آن است تا ابعاد گوناگون این دوگانگی را تبیین کند و لذا در حوزه سیاسی و فرهنگی، نویسندگان مطرحی چون کندی، گیاکوموچوزا، جانستون و استوکمن دیدگاه های خود را در این کتاب مطرح کرده اند. لذا بررسی علمی دو چهره متعارض از آمریکا، مهم ترین ویژگی این اثر است که آن را از پژوهش های مشابه، متمایز می کند.

اکنون آمریکاستیزی و آمریکاگرایی، ابعاد جغرافیایی و در عین حال، مفهومی یافته است و لذا آنچه در حوزه جنوب شرق آسیا، گرایش یا عدم گرایش به آمریکا شناخته می شود در آسیای غربی و شمال آفریقا، شکل دیگری دارد. در عین حال مفاهیم متعارض آمریکاستیزی و آمریکاگرایی، از لحاظ مفهومی نیز ابعاد گوناگونی یافته و از آمریکاستیزی رادیکال تا آمریکاگرایی لیبرالی را در برگرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما