loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجربه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی (حلقه تجربه) 3: تجربه گرافیک انقلاب اسلامی

ناشر کتاب رواق اندیشه

ویراستار محسن ابوالحسنی | حسین سینجلی

مصاحبه گر مصطفی موسی پسندی

زیر نظر مصطفی موسی پسندی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 175

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«تجربه گرافیک انقلاب اسلامی» سومین عنوان از مجموعه ی تجربه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی بود. برای ثبت این تجربه، در ابتدا سه مصاحبه با مدیران سه مجموعه که به صورت گروهی و تشکیلاتی در حوزه گرافیک در حال فعالیت هستند انجام شد: علی حیاتی (مدیر آتلیه طراحی سه در چهار)، شعیب حسینی (مدیر هنری خانه طراحان انقلاب اسلامی) و حسین احمدی سخا (طراح مجموعه پوسترهای ما می توانیم). در نشست پایانی این طرح نیز، سید محمدرضا میری، دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب، به بیان تجربیات گسترده خویش در نهضت مردمی پوستر انقلاب پرداخت.

متن کامل این مصاحبه ها و نشست پایانی همراه با یک گزارش مختصر از وضعیت گرافیک پس از انقلاب اسلامی، در قالب کتاب تجربه گرافیک انقلاب اسلامی، از سوی مؤسسه مسیر منتشر شده و با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

حلقـه تجربه عنوانی بود برای سلسله نشست های داخلی مؤسسه پژوهشی، آموزشی و رسانه ای مسیر، که با هدف انتقال تجربه اساتید، نخبگان و فعالان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در یک فضای صمیمانه و غیر رسمی شکل گرفت. ولی پس از مدتی، خلأ فعالیت در حوزه تجربه نگاری به وضوح مشاهده شد. بنابراین، مجموعه تجربه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی با عنوان «حلقه تجربه» از سوی مؤسسه مسیر طراحی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما