loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصطلاح نامه کلام اسلامی - جلد دوم

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 530

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

اصطلاح نامه کلام اسلامی تلاشی در جهت طبقه بندی اطلاعات این حوزه علمی در راستای تدوین اصطلاحنامه جامع علوم اسلامی است. اصطلاح نامه کلام اسلامی این امکان را به دست می دهد که اطلاعات و مباحث اصول فقه در تحت کلید واژه هایی استاندارد و مورد قبول صاحب نظران آن علم بعد از نمایه سازی به وسیله رایانه، ذخیره و بازیابی شود و همچنین شکل نظام یافته آن شمایی از روابط بین مفاهیم کلامی فقه را به نمایش بگذارد. و برای محققان زمینه یک دیگاه کلی درباره موضوعات کلامی را فراهم کند و برای مدرسان و معلّمان جایگاه مبحث هر موضوع را روشن سازد.
این پژوهش به همت گروه پژوهشی کلام اسلامی در سال1375 و با همکاری اساتید مشاور آغاز گردید و در سال1382به پایان رسید، که دردو جلد با1116 صفحه و 14814 اصطلاح به چاپ رسیده است. مجموعه فوق، با مراجعه به بیش از181منبع کلام اسلامی استخراج و به سه بخش الفبایی، نظام یافته و ترسیمی شکل گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما