loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف غول ها، هیولاها و دیوها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42688 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دایره المعارف غول‌ها، هیولاها و دیوها، نوشته بنوا دولالاندر است و با ترجمه مهدی ضرغامیان و تصویرگری بنژامین باشلیه در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
دایرةالمعارف غول‌ها، هیولاها و دیوها، مرجع کمابیش کاملی درباره‌ی موجودات خیالی است که انسان‌های سراسر جهان در همه‌ی قاره‌ها و کشورها در سده‌های گذشته ساخته و پرداخته‌اند.
در کتاب دایره المعارف غول‌ها، هیولاها و دیوها می خوانید:
غول‌ها کجا زندگی می‌کنند؟
چگونه زندگی می‌کنند؟
چه می‌خورند؟
با آدم‌ها چه می‌کنند؟
آدم‌ها با غول‌ها چه می‌کنند؟

وقتی شب می‌شود، تابوت‌ها باز می‌شوند و خون‌آشام‌ها با چهره‌ای رنگ پریده بیرون می‌آیند.

خون‌آشام از خون انسان تغذیه می‌کند. او با دندان‌های نیش نوک تیز خود گردن قربانی‌اش را سوراخ می‌کند و از همان‌جا خون او را می‌مکد. آن وقت جوان می‌شود. او ابتدا قربانی خود را به خواب مصنوعی فرو می‌برد. بعد، او را گاز می‌گیرد. از این رو، صبح روز بعد، قربانی هیچ چیز به یاد نمی‌آورد. به همین علت خون‌آشام می‌تواند دوباره سراغ همان قربانی برود.

قربانی روز به روز سفیدتر و رنگ‌ پریده‌تر می‌شود و از نور خورشید می‌گریزد. سرانجام وقتی خونی در بدنش نمی‌ماند، او هم خون‌آشام می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما