loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صورت زخمی

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده ژان کلود مورلوا

مترجم لیلا علیخانی

ویراستار پژمان واسعی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 124

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42691 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صورت زخمی، نوشته ژان کلود مورلوا است و با ترجمه لیلا علیخانی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
اولیویه، پسر سیزده‌ساله به‌تازگی به لاگوپیل آبادی‌ای پرت و دورافتاده، نقل مکان کرده است. یک شب، اولیویه مورد حمله‌ی سگ همسایه قرار می گیرد؛ حیوان با خشمی هولناک، خود را به روی نرده‌های در ورودی می‌اندازد.
پدر و مادر اولیویه تصور می‌کنند که او دچار خیالات شده چرا که آن‌جا چندین سال است که متروک است. اولیویه تنها کسی است که به وجود آن سگ اعتقاد دارد و نیز تنها کسی است که دختر بچه‌ای را دیده که با آن سگ بازی می‌کند. او که از دیدن این اشباح خیلی کلافه شده، می‌خواهد از ماجرا سر دربیاورد.

ماجرا از شبی شروع می‌شود که اولین برخورد من با آن سگ اتفاق افتاد. شب قبل از بازگشایی مدارس بود، یعنی پانزده روز بعد از رسیدن ما به لاگوپیل. می‌خواستیم بخوابیم که دیدم اصلا خوابم نمی‌آید. گفتم: «من میروم دوری بزنم. کسی با من می‌آید؟» پدرم جواب داد: «آره توی خواب!» و بعد به طرف اتاق رفت تا بخوابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما