loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فکر، کودک، فلسفه (پنج جلد در یک مجلد)

آغازی برای پرورش تفکر کودکان

5 (1)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

طراح حمیدرضا بیدقی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42761 10003022
180,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

55 موضوع مختلف، به ترتیب در این پنج جلد تقسیم شده اند. در هر بخش، مفهوم کلی مورد بررسی در شش مرحله برای کودک آموزش داده شده است که زبان آن ها مخاطب محور نیست که به صورت معلمی برای کودک گفته شود، بلکه با همراهی با کودک او را در ادامه راه پرسش گری همراهی می کند و اجازه می دهد تا کودک خود به ارتباط های بین اشیا و اتفاقات دست پیدا کند. البته باید توجه داشت که طی این مسیر بدون همراهی بزرگ ترها امکان پذیر نیست، به همین دلیل در هر قسمت نویسنده برای راهنمایی خانواده ها متنی را برایشان قرار داده است تا همراهی کودک-والدین کامل باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

صفورا

من از تعداد زیادی از والدین وبچه ها شنیدم که عالیه وتصمیم دارم بخرم

21 آبان 1398

پروین سرفرازیان

عالییییی بود . واقعا بچه ها تو فکر میرن . پایین هر صفحه هم مختصر برای والدین توضیح هر صفحه رو نوشته. پیشنهاد میکنم تهیه کنید .

9 اسفند 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما