loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان یک انسان واقعی

دو جلد در یک مجلد

4.5 (2)

ناشر قدیانی

نویسنده بوریس پوله وی

مترجم گاما یون

ویراستار محمدرضا سرشار

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 239

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

داستان در مورد سرگذشت یک خلبان کشور شوروی سابق می باشد که علیرغم مصدومیت بسیار شدید در جنگ باز هم از پا نمی نشیند... کتاب داستان یک انسان واقعی (دو جلد در یک مجلد)، نوشته بوریس پوله وی است و با ترجمه گاما یون در انتشارات قدیانی منتشر شده است.

این کتاب که اولین بار در سال 1376 در قالب دو مجلد مجزا توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسید، پس از چهار بار چاپ به شکل دو مجلدی، از سال 1384 با جلد سخت (گالینگور) به شکل یک مجلدی انتشار یافت و تاکنون چهار بار نیز به صورت جدید خود منتشر شده است.

مقام معظم رهبری، ضمن آن که این رمان را از جمله کتاب های تبلیغاتی رژیم اتحاد جماهیر شوروی دانسته اند، و قهرمان آن را یک انسان واقعی - لبته با معیارهای مارکسیسم - عنوان کرده اند، آن را یک کتاب "شیرین" و" زیبا" توصیف کرده، فرموده اند: "واقعا یک انسان واقعی همین است دیگر!: تلاش می کند؛ کوشش می کند؛ تا بالاخره خودش را به خانه اول، یعنی کار و تلاش و مبارزه می رساند." "هر خلبان و یا هر جانبازی که پایش قطع شده باشد؛ یک چشمش نابینا شده باشد، یک دستش قطع شده باشد؛ این کتاب را که بخواند، احساس آرامش و رضایت می کند."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما