loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی کودک در اسلام: بررسی پی آمدهای تربیتی اسباب بازی کودکان

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمدصادق شجاعی

زیر نظر مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42976 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بازی کودک در اسلام: بررسی پی آمدهای تربیتی اسباب بازی کودکان»، اثر محمد صادق شجاعی است که از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است.

به باور روان شناسان و جامعه شناسان، بازی و اسباب بازی، در روحیه و تکوینِ شخصیتِ کودکان و نوجوانان، اثر عمیقی به جای می گذارد. آنان بدین وسیله، نقش های اجتماعی را می آموزند، با الگوها آشنا می شوند، ارزش های آن را درونی می کنند و به سوی اجتماعی شدن گام بر می دارند.
اما اولاً: چگونه میتوان با تغییر نگرش به بازی و اسباب بازی و توجه به اهمیت آن، در جامعه فرهنگ سازی کرد و زمینه مناسب را برای پرورش صحیح فرزندان به وجود آورد. ثانیاً: نظر اسلام در این باره چیست؟
اثر حاضر نکته های فوق را در سه فصل، پژوهش کرده است: اهمیت بازی از دیدگاه روان شناسی، جایگاه و وظایف والدین در مورد بازی کودک و خانواده و اسباب بازی کودک.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما