loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر آموزشی - جلد دوم: معانی واژه ها و ساختارها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43261 10003022
26,000 23,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از جمله ضرورت ها در حوزه تفسیر، ارائه متنی آموزشی از تفسیر قرآن برای پایه های مختلف حوزوی است، به این هدف که دانش پژوهان با گذراندن مراحل پیش بینی شده به رتبه ای از علم تفسیر دست یابند که بر استخراج حقایق قرآن توانا گرداند.

با توجه به این امر بایسته، جلد اول و دوم شکل گرفت که در دو مجلد کلمات هر آیه تحلیل و معانی و ساختار آن ها تبیین می شود و بر مبنای آن ها معنای آیه ارائه می شود و برحسب نیاز تفسیری کوتاه بیان می گردد.

مطالب کتاب از منابع معتبر و اصیل استخراج شده و به گونه ای نگاشته شده که هم با سطح علمی دانش پژوه همخوان بوده و هم نیاز به استاد احساس گردد.

فراگیری این دو مجلد دانش پژوه را بر شناخت عمده کلمات قرآن و دریافت معانی و تحلیل آن ها توانا می سازد و او را برای رسیدن به هدف نهایی یاری می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما