loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چشم به راه مهدی (عج)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده جمعی از نویسندگان مجله حوزه

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 500

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43475 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

اماما، تا پیش از طلوع خورشید 57، تصویر روشنی از حرکت جهانی تو نداشتیم که چگونه ملیون ها انسان، سربر آستان تو می سایند و به امر تو عاشقانه سر میدهند و جگر گوشه های خود را تقدیم می دارند، در تو ذوب می شوند و بسان پولاد، مقاومند، صخرهوش جلوی دشمن تو صف می بندند، زمین زیر گام هایشان، به لرزه در می آید، در عین حال چهره های آرامی دارند و لب های خندان و دستان یتیم نواز و قلب های پر از مهر و صفا.

امّا، در فجر 57 و پس از طلوع خورشید گرمابخش در بهمن سرد، به بهار خرم و شاد، که همه آلاله ها در پای تو می ریزند، همه گل های سرخ سرخ بر تو لبخند می زنند، همه مرغان نغمه خوان به عشق تو می سرایند، همه چشمه ها، به عشق تو می جوشند، گل و گیاه به عشق تو جان می گیرند و طراوت و شادابی می یابند، ایمان آوردیم.
ایمان آوردیم که «دجّال»ها رسوا می شوند.
ایمان آوردیم که «سفیانی»ها سر به نیست می شوند.
ایمان آوردیم که فریاد تو، ندای حیات بخش تو، مهرورزی های تو، کران تا به کران را درخواهد نوردید و فوج فوج، به سوی تو خواهند آمد و تو را چو نگینی در آغوش خواهند گرفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما