loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بلندای فیلم کوتاه: نگاهی به فیلم کوتاه پس از انقلاب اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43496 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب متشکل از پنج مصاحبه با کارگردانان پنج فیلم کوتاه بعد از انقلاب به نام های «داد» به کارگردانی محمد ارژنگ، «روشنایی های شهر» به کارگردانی آیدا پناهنده، «شیر تلخ» به کارگردانی ناصر ضمیری، «یه روز قشنگ برفی» به کارگردانی امیر توده روستا و ماهایا پتروسیان و «جنگل» به کارگردانی نیما عباس پور است.
مصاحبه کننده در این اثر می کوشد تا ضمن اتخاذ رویکرد تحلیلی طی فرایند مصاحبه، کشف منطق روایی فیلم، درک مضامین اندیشگانی پنهان در فیلم، شناخت انگیزه و دغدغه های کارگردان را در کنار مباحثی از قبیل نبود سیاست گذاری فرهنگی بنیادی در حوزه فیلمسازی، اوضاع متولیان تولید و بازار پخش فیلم کوتاه، بررسی جایگاه و ارزش فیلم کوتاه در سینمای ایران و... را پی بگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما