loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کندوکاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان - جلد اول

ناشر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

نویسنده سعید ناجی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 254

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب شامل 11 گفت وگو و بخش ضمایم است. گفت وگوها را سعید ناجی با پیشگامان برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان انجام داده است. این افراد از کشورهای استرالیا، فرانسه، انگلستان، ایالات متحده، نروژ، دانمارک و روسیه هستند. برنامه فلسفه برای کودکان، در کشورهای مختلف ضمن تطبیق و سازگاری با سنت ها و فرهنگ این کشورها، گسترش و تنوع یافته است. از این رو، نسخه های متنوعی از این برنامه تهیه شده است که همگی تحت عنوان فلسفه ورزی با کودکان قرار دارد .
در برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان، الگوی جدید به عنوان بدیلی برای تعلیم و تربیت پیشنهاد شده است که سه مولفه با ویژگی های به طور کامل متفاوت و تحول یافته دارد . این برنامه جایگزین بهتری برای الگوی قدیم آموزش و پرورش دانسته شده است . مولفه اول، کتاب های درسی است. مولفه دوم، شکل کلاس و نحوه پیشرفت آن، یعنی کلاس داری است. مولفه سوم این برنامه، نقش جدید و به طور کامل تغییر یافته برای معلم است .
مصاحبه شوندگان افرادی چون متیو لیمپن، آن مارگارت شارپ، راجر ساتکلیف، پریسپرسن، اسکار برینیفیر، گیلبرگ یورگ، لریسا رتیونسکی و مایکل سسویل هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما