loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

براندازی صهیونیستی در امپراطوری عثمانی

مجموعه مطالعات فرهنگی 18

ناشر هلال

نویسنده محسن فرسایی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 488

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب شیوه های کلی براندازی امپراتوری عثمانی را بررسی کرده و سپس روی موضوع خاص امپراتوری عثمانی و شیوه هایی که صهیونیست ها توانستند به آن وسیله عثمانی را ضعیف و به انحلال بکشانند، مطالب جالبی بیان کرده است.

این کتاب می تواند به نوعی مشی رفتاری صهیونیست را در براندازی نرم و طولانی مدت در مقابل حکومت هایی که نمی توانند به طریق نظامی آنها براندازند، بیان کند.
کتاب حاضر، حاوی اطلاعاتی نو و تحلیلی همه سونگر درباره طلوع وغروب خورشید امپراتوری عثمانی و نقش یهودیّت صهیونیستی در براندازی آن دولت است. همه آنچه که می تواند چشمان ما را درشناسایی توطئه ها، سیاست ها، تاکتیک ها و روش های براندازی بازنماید؛ شاید که ازغلتیدن در دام های گسترده شده، درامان بمانیم.

براندازی و راهبردهای عملیّاتی آن، شناخت ماهیّت صهیونیسم و قدامات فرهنگی صهیونیسم علیه دولت عثمانی از جمله سرفصل های این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ساسان قادری

سلام لطفا این کتاب را پیگیر باشید
حتما میخوام مهم هست
متشکرم

10 تیر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما