loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکم الغناء فی الشریعة الاسلامیة: دراسة فقهیة - مقارنة

3 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده یحیی عبدالحسین هاشم دوخی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 204

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43606 10003022
3,500 3,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

غنا از مسائل مهم و شایسته بحث و پژوهش است چرا که برای بسیاری از جوانان مسلمان امری مبهم می باشد.

از سوی دیگر غنا از مسایل مورد اختلاف میان مذاهب اسلامی است، و مهمتر از همه این حقیقت است که ما امروزه در عصری به سر می بریم که در آن غنا بطور چشمگیر گسترش یافته؛ چنانکه برای بخشی از اقشار جامعه غنا جزء مهمی از زندگی آنان بشمار می رود و شاید برای برخی دیگر غنا تمام زندگی آنان باشد؛ چرا که بسیاری شیفته و دلباخته آن گردیده اند.

امروزه تلوزیون وشبکه های ماهواره ای و اینترنت ابزار اصلی جذب جوانان مسلمان گردیده اند وهیج خانه ای خالی از این گونه ابزارها نمی باشد، چرا که دریچه گشوده شده جوانان به سوی جهان امروز است.

پژوهش حاضر در راستای بیان ماهیت این پدیده و مطالعه تفصیلی آن و بیان دیدگاه های هر دو مکتب تشیع وتسنن بر اساس معیارهای علمی و موضوعی می باشد.
استنتاج حکم شرعی غنا بر اساس اصول ومبانی شریعت اسلامی از دیگر مقاصد پژوهش حاضر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما