loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در خانه علما

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده بیژن شهرامی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 82

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «در خانه علما» کتابی خواندنی از سلوک و سبک زندگی علما است که در قالب داستان هایی کوتاه به قلم بیژن شهرامی نوشته شده است.
این کتاب که بی هیچ مقدمه ای سراغ داستان ها می رود و اصل را بر روایت داستان گذاشته تا نام عالمی که از او داستانی روایت می شود، شامل 54 داستان کوتاه است.
در ابتدا داستان روایت می شود و در پاورقی عالمی که این ماجرا از سبک زندگی اش روایت شده، معرفی می شود یا نامی از راوی می آید.

آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله محمد تقی بهلول گنابادی، آیت الله میرزا جواد تهرانی، آیت الله مجد الدین قاضی دزفولی، آیت الله محمد امامی کاشانی، امام خمینی، علامه طباطبایی، آیت الله قاضی طباطبایی و بسیاری دیگر از علمای معاصر کسانی هستند که روایتی خواندنی از سبک زندگیشان در این کتاب آمده است.

خانه «آقا» نزدیک خانه ماست؛ دری دارد که به یک حیاط پردرخت و غرق در آواز گنجشک ها باز می شود.
وسط حیاط هم یک حوض بزرگ آبی رنگ است که چند گلدان شمعدانی دور آن چیده شده است.
خانه اگر چه قدیمی است، اما بوی تازگی می دهد؛ بوی بهار و مهربانی!
از وقتی که یادم می آید، همراه پدرم به این جا رفت و آمد داشته ام. دیده ها و شنیده هایم از این خانه و علمای مهربانی که در آن زندگی می کرده اند، دل نشین است،
مثلاً یک روز بارانی که به این جا آمده بودیم...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما