loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشت اسب های سرخ

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده مسلم ناصری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43811 10003022
8,000 7,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع اثر حاضر، بیان خاطرات یک مبلغ دینی از سفر تبلیغی خویش به قصر شیرین است.

در نوشتار حاضر حاصل مشاهدات یک مبلغ جوان دینی در یک سفر تبلیغی به قصر شیرین و آشنایی وی با آداب و رسوم مردم کرد در این منطقه به زبان داستانی کوتاه بیان شده است.

نویسنده ضمن توصیف طبیعت و جغرافیای قصر شیرین، به بیان خلقیات و ویژگی های مردم این منطقه اشاره کرده و آنان را مردمی غیور، علاقه مند به دین و وطن و معتقد به مسائل دینی معرفی کرده است.

وی تجربیات تبلیغی خویش را در روستایی به نام "کرکهرک" نزدیک مرز عراق بیان کرده و شیوه زندگی مردم این روستا را وصف کرده و بر لزوم شناخت خلق و خوی مردم یک منطقه برای تبیین مسائل دینی برای آنان تأکید ورزیده و اقدامات خویش در زمینه بیان احکام و معارف دینی در این منطقه در طول دوران اقامت سفر تبلیغی را بیان کرده است.

بر اسب خیال که سوار شوی، شیهه ی اسب های سرخ را می شنوی؛ اسب هایی که در انتهای ذهنت، گرد درخت سفیدی در چرخش هستند؛ اسب های بی سواری که تا دوردست می تازند. از کو هها می گذرند و تو را به سرزمین خاطر ه های واقعی می برند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما