loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سوئیت شماره 28

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده مهدی صبوحی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 262

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 44132 10003022
36,000 32,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب می کوشد بر اساس دل نوشته هایی با رنگ های دینی و درونی برخی از زشتی های فکر را در کنار اشاره به وظایفی که در قبال خالق جهانیان داریم، یادآور شود و بگوید که به عنوان جانشین خداوند بر روی زمین چه گونه باید باشیم.

«سوئیت شماره 28» درصدد است با نگاه و قلمی متفاوت از روزمرگی ها، حساسیت های ما را برای شنیدن نداهای قلبی مان افزایش دهد تا بیش از پیش به رسالت های انسان بودنمان آگاه شویم و بدانیم در برابر الطافی که به ما می شود، حتی توانایی شمارششان را نداریم.

از دیگر آثار «مهدی صبوحی» می توان کتاب های «مجموعه داستانی زنگ دوم» و «مجموعه داستانی زنگ دوم» را که در مجلدات متعددی به چاپ رسیده است، نام برد.

روی خاک ها زانو زدم.
چشمانم را به آسمان دوختم، خورشید با عجله می رفت که تاریکی های دیگر را روشن کند.
دلم به حال خودم سوخت، ای کاش دلم به حال خودم آتش می گرفت، از گوشه چشمم قطره اشکی به نرمی روی لبم خزید گذشته سیاهم آزارم می دهد.

خدایا، درشتی جثه ام را نادیده بگیر، درونم را بنگر.
دست هایم هم چنان به سوی آسمان بود. خدایا، تو مرا می بینی، فراموشم نکن، دوستت دارم،
ای روشنی بخش دل ها، تاریکی های گذشته ام را به روشنایی تبدیل کن.

ناگهان ابرهای دل تنگم به غرش در آمدند، صاعقه ای درونم را به لرزه واداشت، باران اشکم به شدت یک رگبار، سدّ مژه هایم را شکست، های های گریستم.
خورشید رفته بود، اما نور عجیبی را از درونم می دیدم، خورشید را می دیدم، آن را حس می کردم، همان طور که خدا را می دیدم... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما