loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان های ما

3 (3)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده علی دوانی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 427

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4415 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«داستان های ما» از دو منبع سرشار قرآن و اخبار و احادیث و تواریخ غنی اسلام الهام گرفته است. این داستان ها، گذشته از آن که وقایع حتمی و رویدادهای واقعی را بازگو می نماید، از افرادی مطلع و با خدا نقل شده یا به وسیله نویسندگانی سرشناس به رشته تحریر درآمده است. 130 داستان مستند، آموزنده و سازنده در این کتاب گردآوری شده که منبع سرشاری از پند و اندرز، انسان سازی و عبرت گرفتن از روزگار در زندگانی است.
عناوین برخی از داستان ها:
هند جگرخوار، دختر ساطرون، آدم لئیم، مباهله پیغمبر با نصارای نجران، اعتدال در زندگی، فراز عدالت، از علی آموز اخلاص عمل، علی و علوم اسلامی، اولین سکه اسلامی، آنچه پشت ظالم را می شکند، مأمون و فضل بن ربیع، با خلق خدا کن نکویی، در سر پل این دنیا، شرط آدمیت، نکوهش ولخرجی، زیبای شوم، ابوهریره، عمروعاص، دختر ابوالاسود دئلی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما