loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه علم

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده روی جکسون

مترجم منصور نصیری طیبی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 177

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

فلسفه علم رشته جوان و پرماجرایی است که، به رغم جوانی اش، قهرمانان زیادی را در دامن خود پرورانده و محصولات فکری بسیاری را به ما هدیه کرده است .فیلسوفان علم ، به راستی چابک سواران عر صه های نوین فکری هستند، آن ها کاشفان زوایای پنهان دانش و دانشمندان اند که بی ادعا عرصه های فکری دشواری را سیر کرده اند.
جوان بودن این رشته و نیز کمبود منابع سودمند به زبان فارسی ترجمه برخی از منابع مورد نیاز در این رشته، به ویژه منابع آموزشی، را بایسته می سازد. کتاب حاضر از آن دسته منابع آموزشی، را بایسته می سازد. کتاب حاضر از آن دسته منابع آموزشی است که تقریبا برای کسانی نگاشته شده که گام های آغازین را در این رشته نوپا بر می دارند. با این حال، برخی از مباحث آن برای اساتید این فن نیز سودمند است. گذشته از آموزشی بودن این کتاب، یکی از ویژگی های آن، که در کمتر کتابی به چشم می خورد، پرداختن به مباحث فلسفه علمی مطرح در علوم اجتماعی است. از این رو، ترجمه آن می تواند برای بسیاری از فراگیران و علاقه مندان به این رشته کمکی شایان باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما