loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مومن دارا و ندار

ویژه سال حماسه اقتصادی

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده مصطفی پورنجاتی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 44641 10003022
5,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه داستان های کوتاهی در زمینه مسایل اقتصادی در دین اسلام است. در این اثر ضمن بیان کلیاتی در مورد اهمیت کار و فعالیت اقتصادی از منظر دین اسلام و تعالیم آن، به بیان ابعادی از مسایل مالی و اسرار معنوی مربوط به آن پرداخته شده و حکایات کوتاهی در این زمینه نقل شده است. در همین راستا نویسنده به بیان داستان هایی در زمینه حکمت فقر و غنا برای برخی از افراد، آثار و تبعات تنبلی و بیکاری، اهمیت و ثواب بالای تلاش اقتصادی برای به دست آوردن روزی حلال، اهمیت زهد و پارسایی از نگاه دین اسلام، ضرورت اعتدال و میانه روی در مسایل اقتصادی، برکت داشتن رزق و روزی حلال و برخی دیگر از مسایل مالی در دین اسلام پرداخته و زوایای مختلف این مسایل را در ضمن نقل حکایت و نیز ذکر روایاتی از امامان معصوم(ع)، بررسی نموده است. از نظر وی دارا بودن یا فقیر بودن به خودی خود نه نقص محسوب می شود و نه امتیاز بلکه باید ثروت را در جای خویش مصرف نمود و دلبستگی به آن نداشت و بر فقر و نداری هم صبر نمود و برای رفع آن تلاش کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما