loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقیانوس گمشده: کشف گنجینه ها با رنگ آمیزی

ناشر سبزان

مترجم سارا فروغی اصل

طراح یوهانا بسفورد

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 96

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب یکی از مجموعه کتاب های رنگ آمیزی جدید یوهانا بسفورد بزرگسالان میباشد که شما را به سفری جادویی وآرام بهش در باغ های اسرار آمیز و اعماق اقیانوس ها گمشده وباغ های سحرآمیز میبرد.
یوهانا بسفورد در اقیانوس گمشده شما را دعوت میکند تا اشیا زیبا و دلربا و پنهان شده در زیر دریاها را کشف کنید.شما با استفاده از قلم و رنگ های مختلف تصاویر را کامل کرده و ماهیان زیبا و عجیب و غریب،هشت پاهای کنجکاور و لغزنده و اسب های دریایی ظریف و بی نظیر و ستاره های دریایی گوناگون و رنگارنگی را کشف خواهید کرد.ملاقات مرجان های دریایی و صخره های زیبایی که در عرشه کشتی های غرق شده دزدان دریایی نقش بسته اند شما را بسی شگفت زده خواهد کرد.
یوهانا بسفورد تصویرگر پیشرو در زمینه استفاده از رنگ امیزی تصاویر وطرح های جوهری میباشد کسی که ترجیح میدهد در طراحی های خود به جای استفاده از هرگونه نرم افزار و امکانات پیشرفته امروزی از قلم و مداد بهره گیرد.تصویرهای پیچیده ای یوهانا که با دست کشیده شده اند در سراسر جهان محبوب هستند طرفداران یوهانا همان خوانندگان کتاب های قبلی او هستند که کتاب های پر فروش او با نام های باغ اسرار آمیز و جنگل سحر آمیز را رنگ آمیزی کرده اید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما