loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه چیز مثل اول است

ناشر شهرستان ادب

نویسنده اعظم عظیمی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 44823 10003022
7,000 6,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«همه چیز مثل اول است» مجموعه ای مشتمل بر نه داستان کوتاه است که با داستان «من کیت میدلتون نیستم» آغاز و در «آفتاب» به پایان می رسد. این نه داستان کوتاه خواندنی، اگرچه هر یک هویتی مستقل دارند، اما با نخی نامرئی به یکدیگر متصل اند و خواننده هنگام مواجه شدن با هر داستان، ردپایی از افکار و تأملات شخصیت های داستان قبلی را در آن ها می یابد. این خود، برای یک خوانندۀ حرفه ای بسیار لذتبخش است و او را با هیجان کشف مواجه می کند.
علاوه بر این، تمام داستان ها از یک فرمول واحد پیروی می کنند و در عین حال که به فضای اطراف شخصیت ها و اتفاقات می پردازند، به ذهن آن ها نیز وارد می شوند. شاید با اندکی اغماض بتوان گفت داستان ها بیش از آن که «حادثه محور» باشند، «شخصیت محور»ند و حتی «درون شخصیت محور»! به همین سبب است که خواندن این کتاب، برای مخاطبی که در داستان تنها به دنبال سریال اتفاقات و گره گشایی ها نیست و از تأملات درونی شخصیت ها لذت می برد، بسیار دلپذیر است.
شخصیت دختری که پدرش در دفاع مقدس شهید شده است و اینک، در میانۀ میدان پس از جنگ ایستاده است و دغدغه ها و افکارش با دنیای پیرامونش فرق می کند، شخصیت کلیدی این مجموعه است که بی آن که اعتقادات مذهبی و باورهای درونی اش را فریاد بزند، دست مخاطب را می گیرد و او را به عرصۀ روح خود وارد می کند. به همین خاطر است که خواننده، متوجه گذراندن اوراق نمی شود و وقتی به خود می آید که کتاب را تمام کرده است و با ملغمه ای از دغدغه های خود و داستان، تنها مانده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما